Heb je weleens gedroomd van een bijzondere reis naar bijvoorbeeld Cyprus, Egypte, Israël of Jordanië? Was je al van plan om dit jaar een verre reis te maken met je gezin, familie of alleen? Heb je al flink gespaard en ben je nu echt toe aan een vakantie en van plan om je droom ook eens te verwezenlijken? Weet je nog niet waar je terecht kan voor het boeken van je bijzondere vakantie tripje? Dan moet je zeker bij Isropa reizen wezen. Bij dit reisbureau staan vooral de bijzondere vakanties centraal. Je zou kunnen kiezen voor verschillende soorten vakanties waaronder de fly- drives, groepsrondreisjes, privé rondreisjes, stedentrips,  zonvakanties en nog veel meer. Daarnaast heb je ook de speciale groeps- en incentive reizen waarvoor je zou kunnen kiezen. Maatwerk behoort tot een van de specialiteiten van Isropa reizen. Het lukt Isropa vrijwel altijd om een ideale verblijf voor je te vinden. Het doet er dan niet toe of je wilt verblijven in een kleinschalige accommodatie in de natuur, een strandhotel met alle faciliteiten en veel meer. Isropa probeert zoveel als mogelijk te voldoen aan de wensen en eisen van haar klanten. Dit is dan ook de reden waarom de reizigers, die hun boeking via Isropa hebben geplaatst, altijd met een tevreden gevoel terugkeren.

De beste bijzondere vakanties boeken

Op de startpagina van de site van Isropa is er een speciale zoek en boek functie waar je snel en eenvoudig op zoek kan naar een bijzondere vakantie. In de zoekfunctie vul je onder andere je vertrekdatum in, bestemming en type vakantie. Je kunt dan vervolgens klikken op bekijk reizen. Je krijgt dan op basis van je ingegeven voorkeur een overzicht van alle beschikbare accommodaties in het land welke je wenst te bezoeken. Je ziet een aantal foto’s terug, hoeveel sterren gekoppeld zijn aan het hotel, een korte beschrijving van de locatie en het hotel alsook een vanaf prijs. Als je al een accommodatie hebt kunnen kiezen, klik je dan vervolgens op “bekijk alle reizen”. Er komt dan een nieuwe webpagina tevoorschijn waarin je foto’s van de accommodatie te zien krijgt, algemene informatie, de ligging, de kamers, de faciliteiten, plaats en kaart. Op dezelfde pagina krijg je ook de mogelijkheid om je vakantie te boeken en een overzicht van alle prijzen. Het boeken van een verre bijzondere reis is nog nooit zo makkelijk geweest. Boek vandaag nog een tripje bij Isropa.nl

Een interessante bestemming kiezen

Het is natuurlijk goed om te weten waar je allemaal naar toe kan met Isropa reizen. Om alle bestemmingen terug te zien kun je op de startpagina van de site gerust klikken op het tabje “bestemmingen”. Je krijgt dan een overzicht te zien van alle bestemmingen waar je dan naar toe zou kunnen gaan. Klik je bijvoorbeeld op Cyprus of Frankrijk, dan komt er een nieuwe pagina tevoorschijn met informatie over de bestemming, de beschikbare accommodaties en de mogelijkheid om een accommodatie naar keus te boeken.

Als je eenmaal een boeking hebt geplaatst en je bent inmiddels op locatie, en je wilt aan meer activiteiten deelnemen, dan heb je de mogelijkheid om een excursie ter plaatse te boeken (dit hangt natuurlijk ook van de beschikbaarheid af). Op alle bestemmingen kun je gerust bij de lokale reisleiding een of enkele excursies boeken. In bepaalde gevallen kun je zelfs al in Nederland een boeking plaatsen voor een excursie. Genoeg te doen in het land van bestemming.

Groepsreizen en incentives

Isropa heeft ook een speciale afdeling, die met plezier de meest bijzondere groepsreizen en incentives naar diverse bestemmingen en indrukwekkende landen organiseert. Het netwerk van Isropa reikt gelukkig veel verder dan alleen de specialistische bestemmingen als Israël, Cyprus, Jordanië, Marokko, Oman en de Emiraten. In de meeste landen rondom de Middellandse Zee heeft dit bedrijf al jaren vaste contactpersonen met wie nauw samengewerkt wordt om voor jou een onvergetelijke reis samen te stellen. Dus voor elke bestemming, elke reis, elke groepsgrootte kan je bij Isropa terecht! Het kan zijn, dat je in een vereniging zit of dat je wanwege de sportclub een reisje aan het inplannen bent, alleen weet je bijvoorbeeld nog niet hoeveel personen je hebt uitgenodigd   Voor meer informatie of een gratis offerte op maat voor een groepsreis kun je gerust een email sturen naar [email protected] of je kan bellen naar het telefoonnummer 0881900310.

Waarom kiezen mensen voor Isropa reizen?

Er zullen en kunnen verschillende redenen zijn waarom men gebruik maakt van de diensten van Isropa reizen. Een van ze is dat Isropa zeer professioneel en betrouwbaar is. Daarnaast is er een uitstekende verhouding tussen prijs en kwaliteit en je kunt genieten van begeleiding tijdens de reis (indien gewenst). Dit bedrijf heeft reeds 45 jaar ervaring en weet precies wat reizigers van hen verwachten. Isropa heeft een groot netwerk van leverancies in binnen- en buitenland en zorgt ervoor, dat er een vast contact persoon is gedurende de hele reis. Genoeg reden dus om vandaag nog je reis te plannen en te boeken bij Isropa reizen.

Aanmelden voor de nieuwsbrief.

Wil je altijd op de hoogte zijn of op de hoogte blijven van de aller laatste deals van Isropa? Wil je de beste aanbiedingen ontvangen of leuke tips? Dan kun je je snel aanmelden voor de nieusbrief van Isropa. Dit kun je doen door je e- mail adres in te geven en je aan te melden voor de nieuwsbrief.

Wie kan ik contacten?

Mocht je nog vragen en of opmerkingen hebben, dan kun je gerust contact opnemen met de klantenservice van Isropa reizen door een email te sturen naar [email protected] of je kunt bellen naar het telefoonnummer 0881900310 (algemeen) en/of 0881900310. De klantenservice probeert op haar beurt een ieder zo goed als mogelijk van dienst te zijn door een gepast antwoord te geven en of oplossing te bieden.

Bedrijfsgegevens

Isropa

Eeuwigelaan 3